סדנת מסעה של אליס

שירלי אשכנזי
'תעצומות'

מסע חוויתי ליצירת שינוי עוצמתי

דמייני כי יום אחד, בעודך מבצעת את הפעילויות היום יומיות שאת רגילה להן,
את נופלת דרך בור עמוק וכל מה שהיה מוכר וידוע לך עד כה – משתנה.

מה היה קורה אם פתאום כל החלומות שלך היו יוצאים לאור והיית יכולה לצפות בהם בבהירות ובביטחון? ומה היה קורה אם הפנטזיות, הדמיונות ולו המוזרים ביותר היו מקבלים דרור, כמה מרתק ומרגש זה היה יכול להיות עבורך? ומה אם גם הפחדים שלך היו מתייצבים מולך, רק שהפעם, הם היו מקבלים התייחסות ומענה ולפתע היו הופכים קטנים ופחות משמעותיים?

מה אם הייתי יכולה לקחת אותך לעולם הפלאות הפרטי שלך, העולם בו את יכולה לדמיין, להשתוקק, לרצות עבור עצמך דברים שרצית פעם שהיית קטנה או יותר חופשיה ומאמינה יותר ממה שאת היום ויחד היינו יכולות להתבונן במה שמגביל ולהגשים עבורך חלומות?

 
במסע ההתבגרות של אליס היא פגשה דמויות רבות, מוזרות ואפילו הזויות. גם הארנב המלווה אותה בדרך, גם הזחל החד חידות וגם מלכת הלבבות האכזרית, כולן, הן חלק ממי שיש בתוכה, בתוך אליס.

כשהיא חוזרת ממסעה, היא כבר אחרת ויש אינטגרציה בין כל החלקים בתוכה.

ואם את היית יכולה להפגש עם חלקים שונים בך ולאט לאט ובעצם אפילו די מהר, היית יוצאת מהמסע אחרת.. איך אחרת? את זה אנחנו יכולות רק לדמיין, כרגע…

אני מזמינה אותך לצאת יחד למסע. שנים של עבודה עם אנשים ותמיכה בתהליכי שינוי הקנו לי כלים רבים לתמוך בתהליך השינוי שלך ובעיקר אמונה בך, במי שאת היום ובמי שעוד תהיי, אחרי שתעשי את הדרך. מזמינה אותך להיפגש.

 
על ה-NLP:

ה-NLP נחשב למדע המצוינות. במפגשו עם מחקרים מובילים בתחום הריפוי הוא מספק כלים עוצמתיים ליצירת שינויים פנימיים. דרך קשיבות ועבודה עם הלא מודע, אנו לומדים לזהות את מערכת ההפעלה האוטומטית המשפיעה על האופן בו אנו תופסים ומפרשים מציאות. מי שמתרגל NLP לומד כיצד לבחור את אותן בחירות שיהפכו את חייו לנעימים יותר, מספקים ומשמחים.

 
על המנחה:

שירלי אשכנזי, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית. בעשור האחרון עסקה בניהול והובלת מערך שיקום נכי הנפש בקהילה בדרום הארץ כעובדת משרד הבריאות. מומחית לפיתוח מקצועי בארגוני שיקום, בריאות ורווחה. מדריכת עובדים ובעלת הכשרות מרובות בתחומי ניהול והדרכה. מרצה בבית הספר לשיקום שילוב והחלמה בקריה האקדמית אונו, מטפלת ב-NLP בעלת הסמכה של NLP MASTER. מייסדת ומנהלת את 'תעצומות'- שירות לפיתוח מקצועי, הדרכה וטיפול.

כל הזכויות שמורות ללירון אלעד ו'מסע בעקבות אחד' 2016  |   תקנון האתר   |צרו קשר | עיצוב האתר: טלי יחיה create it  | תכנות אתר : נמרוד אלישר neompro